Popüler Sorular ile ilgili merak ettiğiniz cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Siparişiniz hazırlanma aşamasına geçmeden önce alıcı bilgilerini, gönderim tarih ve saatini Siparişlerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Hazırlık aşamasına geçen siparişlerinizde değişiklik yapmak istiyorsanız, bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızdan birini tercih ederek talebinizi iletebilirsiniz.
Siparişiniz hazırlanma aşamasına geçmeden önce alıcı bilgilerini, gönderim tarih ve saatini Siparişlerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Hazırlık aşamasına geçen siparişlerinizde değişiklik yapmak istiyorsanız, bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızdan birini tercih ederek talebinizi iletebilirsiniz.
Şifrenizi hesabım sayfanızda bulunan Üyelik Bilgilerim bölümünden değiştirebilirsiniz. E-mail adresinizi güncelleme işlemi için bize WathsApp yardım bölümünden veya çağrı merkezimiz üzerinden ulaşıp destek alabilirsiniz.
Kart ile verilen siparişlerde iade / iptal işleminizin onaylandığı gün bankanıza geri ödeme yapılır ve kartınıza yapılan iadenin dekontu mail yoluyla size iletilir. Bu dekontu içeren e-mail elinize ulaştıysa bankanıza Pastacicek.com tarafından kesin olarak iade ödemesi yapılmış demektir. İade edilen ücret, bankanıza bağlı olarak 1 - 10 iş günü içerisinde kartınıza yansımaktadır.
Ürün hazırlanıp kurye'ye verildikten sonra veya kurye teslimata getirdiği anda kişiye özel tasarım ürünlerin, (pasta, cheesecake, gıda ürünleri, çiçek ürünleri vb.) iadesi / iptal kabul edilmemektedir.
Siparişiniz teslim edilirken alıcı yerinde bulunmazsa siparişinizi alıcıya ulaştırabilecek kişilere ismi ve imzası alınarak teslimat yapılabilir. Siparişi teslim alan kişi ile ilgili bilgi, sms ve e-mail yoluyla göndericiye iletilir. Resmi ve özel kuruluşlara kendi prosedürleri çerçevesinde teslimat yapılır.
Siparişiniz ile ilgili detaylı bilgi alabilmek adına dilerseniz sitemizde yer alan sipariş takip ekranından, satıcıya sor alanına ulaşarak bayiniz ile yazılı iletişime geçebilirsiniz.
Siparişiniz hazırlanma aşamasına geçmeden önce alıcı bilgilerini, gönderim tarih ve saatini Siparişlerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Hazırlık aşamasına geçen siparişlerinizde değişiklik yapmak istiyorsanız, bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızdan birini tercih ederek talebinizi iletebilirsiniz.
Satıcı tarafından hazırlanmaya başlamayan siparişlerinizi sitemizdeki "Siparişlerim" sayfasından iptal edebilirsiniz.
Ürün hazırlanıp kurye'ye verildikten sonra veya kurye teslimata getirdiği anda kişiye özel tasarım ürünlerin, (pasta, cheesecake, gıda ürünleri, çiçek ürünleri vb.) iadesi kabul edilmemektedir.
Aklına takılan her konuda bize ulaşabilirsin!
Sipariş durumunu sorgulamak, şikayet iletmek ve
aklına takılan soruları sormaya başlamak için WhatsApp Canlı
Yardım'dan bizimle iletişime geçebilirsin.
Sipariş ile ilgili merak ettiğiniz cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Siparişinizin durumunu web sitemizde bulunan Siparişlerim bölümünden öğrenebilirsiniz. Siparişinizin hazırlanmasından teslimatına kadar tüm aşamaları, sipariş oluştururken belirtmiş olduğunuz e-posta ve sms numarasına gelecek bilgilendirmelerden de takip edebilirsiniz.
Siparişiniz teslim edilirken alıcı yerinde bulunmazsa siparişinizi alıcıya ulaştırabilecek kişilere ismi ve imzası alınarak teslimat yapılabilir. Siparişi teslim alan kişi ile ilgili bilgi, sms ve e-mail yoluyla göndericiye iletilir. Resmi ve özel kuruluşlara kendi prosedürleri çerçevesinde teslimat yapılır.
Siparişiniz ile ilgili detaylı bilgi alabilmek adına dilerseniz sitemizde yer alan sipariş takip ekranından, satıcıya sor alanına ulaşarak bayiniz ile yazılı iletişime geçebilirsiniz.
Siparişlerimiz, güzergaha bağlı toplu dağıtımlar halinde yapıldığından net bir teslimat saati veremiyoruz. Bu sebeple siparişiniz seçmiş olduğunuz saat aralığı içerisinde teslim edilecektir. Kargo ile gönderilen ürünler, belirtilen kargo teslim süreleri içerisinde teslim edilmektedir.
Siparişlerinizi hazırlayan tedarikçilerimiz ile internet sitemiz üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Sipariş verdikten sonra internet sitemizde bulunan sipariş takip bölümüne giriş yaparak satıcıya sor alanını kullanıp tedarikçilerimiz ile yazılı iletişim gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişiniz ile ilgili detaylı bilgi alabilmek adına dilerseniz sitemizde yer alan sipariş takip ekranından, satıcıya sor alanına ulaşarak bayiniz ile yazılı iletişime geçebilirsiniz.
Siparişiniz hazırlanma aşamasına geçmeden önce alıcı bilgilerini, gönderim tarih ve saatini Siparişlerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Hazırlık aşamasına geçen siparişlerinizde değişiklik yapmak istiyorsanız, bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızdan birini tercih ederek talebinizi iletebilirsiniz.
Siparişiniz hazırlanma aşamasına geçmeden önce alıcı bilgilerini, gönderim tarih ve saatini "Siparişlerim" bölümünden değiştirebilirsiniz. Hazırlık aşamasına geçen siparişlerinizde değişiklik yapmak istiyorsanız, bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızdan birini tercih ederek talebinizi iletebilirsiniz.
Şubelerimizin dağıtım alanı içerisinde bulunan adreslere yol ücreti alınmamaktadır. Dağıtım alanı dışında kalan adreslere teslimatı sağlamak amacıyla uzak mesafe ücreti karşılığında gönderim yapabilmekteyiz. Ürünü sepete ekledikten sonra siparişinizde yol ücreti varsa “uzak mesafe yol” bilgisini sipariş özetinde görebilirsiniz.
İsimsiz gönderim yapmak için satın alma adımlarında yer alan ''Kart Mesajı'' bölümünde ''İsimsiz gönder'' seçeneğini tıklayarak isimsiz gönderim yapabilirsiniz.
Şirketimiz, e-arşiv uygulamasına geçtiği için siparişiniz irsaliye ile sizlere iletilir. İrsaliyeniz, siparişinizin yer aldığı paketin içinde size ulaştırılır. 7 gün içerisinde düzenlenen faturanın basılabilir görüntüsü ile imzalı UBL-TR belgesi, sipariş oluştururken verdiğiniz e-posta adresinize gönderilir. (Vergi Usul Kanunun 397. maddesi gereğince e-posta ile gönderilen bu faturaların mali değeri ve geçerliliği bulunmakta olup ayrıca kağıt fatura gönderilmesine gerek bulunmamaktadır.) Fatura gönderimi gerçekleşmediyse bize ulaşın sayfası üzerindeki iletişim kanallarımız aracılığıyla fatura talebinizi iletebilirsiniz.
Ürünlerin teslimat süresi, sipariş oluşturma aşamasında sitemizde iletildiği şekilde gerçekleştirilmektedir. Kargo ile gönderilen ürünlerde belirtilen kargo teslim süreleri içerisinde teslim edilmektedir. Üzülerek belirtmek isteriz ki teslimat koşullarına müdahale edilememektedir.
Sitemizdeki bize ulaşın sayfasında yer alan iletişim kanallarımızdan herhangi birini kullanarak bize ulaşabilir ve her konuda ekibimizden destek alabilirsiniz.
Sipariş verdiğiniz çiçek, yenilebilir çiçek, hediye ürünlerimiz kalite ekiplerimiz tarafından tüm kontrollerden geçirildikten sonra dağıtıma çıkarılır. Buna rağmen hassas olan ürünlerde dağıtım esnasında meydana gelen problemler nedeniyle hasarlar oluşabilir. Böyle bir durumda; ürün kargoyla size ulaştıysa ürünü teslim almadan dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatın. Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin. Gönderdiğiniz ürün, kuryelerimiz veya dağıtım kanallarımız tarafından size teslim edildiyse, bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızı kullanarak bize ulaşabilir veya destek@pastacicek.com mail adresimize ürününüzün kusurlu olduğunu gösteren bir fotoğrafını şikayetinizin detayı ve sipariş numaranızla birlikte gönderebilirsiniz.
Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları genelde Türkiye’nin her yerine ürün teslimi yapmaktadır. Eğer bulunduğunuz yerde kargo şubesi yoksa, orası “mobil bölge” kapsamında değerlendirilir ve haftanın belli günlerinde gecikmeli de olsa ürün teslimi yine yapılmaktadır. Adresiniz şehir merkezinden uzak ve mobil bölge dışında ise şubeden teslim alınması gerekebilir.
Siparişlerinizi oluşturma aşamasında sadece bir adet kart mesajı ekleme alanımız bulunmaktadır.
Ürünlerimiz, PastaÇiçek ve tedarikçilerimiz tarafından özel olarak paketlenerek teslim edilmektedir. Paketleme hizmeti ücretsizdir. Ekstra bir hediye paketi uygulamamız şu an için bulunmuyor.
Pastacicek.com üzerinden sipariş verdiğiniz her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Ödeme aşamasından sonra kredi kartınızı güvenle kaydedebilirsiniz.
İlgili mevzuat uyarınca, bazı ürünlerin satışında T.C. kimlik numarasının temin edilmesi yasal bir zorunluluktur, satıcımız bu bilgiyi hukuki yükümlülüklerini yerine getirebilmek amacıyla talep edebilecektir. T.C kimlik numarasının hiç paylaşılmaması ya da eksik/hatalı paylaşılması halinde satıcının ilgili siparişi iptal etme hakkı saklıdır.
T.C. kimlik numarası temin edilmesi zorunlu olan ürünler işbu maddede sayılanlar ile sınırlı olmayıp tabi olduğu mevzuatta öngörülmesi halinde satıcı, diğer ürünler için de Tüketici’den T.C. kimlik numarası talep edebilecektir.
Mevzuat değişikliği olması halinde işbu maddede yer alan parasal limitler değişebilecektir. Böyle bir durumda, satıcımız mevzuatta yer alan parasal limitler çerçevesinde T.C. kimlik numarası talep edebilecektir.
Fuar alanlarına çelenk gönderimi vardır. Fakat çelenk siparişleri genelde fuar alanlarında iç mekana alınmamaktadır. Siparişinizi oluştururken bu duruma dikkat edebilirsiniz.
Siparişlerinizi pastacicek.com websitemiz, Pastaçiçek müşteri hizmetlerimiz aracılığıyla oluşturabilirsiniz.
Web sitemizde ana sayfamızdan ürününüzü seçip ödeme adımını da tamamlayarak siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Aklına takılan her konuda bize ulaşabilirsin!
Sipariş durumunu sorgulamak, şikayet iletmek ve
aklına takılan soruları sormaya başlamak için WhatsApp Yardım'dan bizimle iletişime geçebilirsin.
Kargo ve Teslimat ile ilgili merak ettiğiniz cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Kargo ile gönderilen ürünler, eğer tedarik süreci tamamlanmışsa cumartesi günü saat 12.00'ye kadar kargo şirketinin yoğunluğuna bağlı olarak teslim edilir. Cumartesi teslimatı yapılamayan siparişleriniz bir sonraki iş gününde dağıtıma çıkarılır. Kargo şirketleri pazar günleri teslimat yapmamaktadır.
Kurye ile gönderimlerimizde Cumartesi ve Pazar günleri teslimat yapılabilmektedir.
Farklı kategorilerden seçtiğiniz ürünlerin teslimat koşulları değişiklik göstermektedir. Bu yüzden hepsi birlikte gönderilmemektedir. Her ürün kendi teslimat koşulları dahilinde teslim edilir.
Seçtiğiniz il/ ilçe dağıtım alanımızda bulunmuyor ya da o bölgenin stoklarında seçilen ürün tükenmiş olabilir. Talepleriniz doğrultusunda belirtilen bölgelerde çalışma durumu mutlaka değerlendirilmektedir.
Resmi ve özel kuruluşlara kendi prosedürleri çerçevesinde teslimat yapılabilmektedir. Teslimatın alıcıya yapılamadığı durumlarda imza karşılığında danışma ve benzeri kurumsal masalara teslim edilmektedir. Bazı bölgelerde cezaevi, askeri bölge ve polis birimlerine güvenlik tedbirleri nedeniyle teslimat yapılamamaktadır. Bu durumda şubeden teslim alınması gerekebilir.
Sadece Kocaeli Bölgesine gönderim yapmaktayız. Fakat anlık olarak gönderim yapılabilen iller değişkenlik gösterebilir. Göndermek istediğiniz çiçek için tarih ve saat seçtikten sonra “sipariş ver” butonuna tıklayarak sepete ekleyebiliyorsanız, o ile çiçek gönderebilirsiniz demektir.
Eğer ürününüz kargolu bir ürünse, kargo firmaları resmi günlerde çalışmamaktadır. Siparişinizi, sepete ekledikten sonra kargo teslim tarihini kontrol edebilirsiniz. Kargosuz ürünlerde her gün teslimatımız mevcuttur.
''Kargoya Verildi'' konumundaki siparişler maalesef iptal edilemez. Kişiye özel hazırlanan ürünler hariç, ''Hazırlanıyor'' aşamasında olan siparişlerin iptali sağlanabilir.
Kargo ücreti satıcımıza ve ürüne göre değişmekte olup, ücretsiz kargo ile satışa sunulan bir çok ürünümüz de bulunmaktadır.
Çiçek, Pasta ve Yenilebilir Çiçek ürünlerimizin çoğu aynı gün anlaşmalı bayilerimiz aracılığıyla teslim edilmektedir. Gönderimi kargo ile yapılan ürünlerimizde ise satıcısına göre farklı kargo firmaları ile çalışabilmekteyiz.
Pastaçiçek olarak Kocaeli sınırları içerisinde teslimat yapabilmekteyiz. Türkiye'de yaşayan sevdikleriniz için yurt dışından sipariş verebilirsiniz.
Aklına takılan her konuda bize ulaşabilirsin!
Sipariş durumunu sorgulamak, şikayet iletmek ve
aklına takılan soruları sormaya başlamak için WhatsApp Yardım'dan bizimle iletişime geçebilirsin.
Ürünler ile ilgili merak ettiğiniz cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Ürünün stokta kalmaması durumunda göndericiye bilgi verilip onayı alınarak aynı ürün grubundan bir başka ürün ile değişimi sağlanır. Başka bir ürünle değişim istenmiyorsa sorunsuz iade işlemi gerçekleştirilir.
Teslimat süresince yenilebilir çiçek ürünlerinin tazeliğinde bir değişim yaşanmaz. Teslimat yapıldıktan ve ürünün ambalajı açıldıktan kısa süre içerisinde ürünün tüketilmesi önerilir.
Teslimat süresince pasta ürünlerinin tazeliğinde bir değişim yaşanmaz. Teslimat yapıldıktan ve ürünün ambalajı açıldıktan kısa süre içerisinde ürünün tüketilmesi önerilir.
Öncelikle kullanmış olduğunuz tarayıcıdan farklı bir tarayıcı deneyebilirsiniz. (google chrome, mozilla vb herhangi birini tercih edebilirsiniz.) Sepete ürün ekleyememe durumunun devam etmesi halinde internet geçmişinizi temizlemenizi ve yeniden denemenizi öneririz. Sipariş vermenize engel olan durumlar devam ederse bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızı kullanarak yardım alabilirsiniz.
Sitemizde hem canlı hem yapay çiçek ürünlerimiz bulunmaktadır. Seçtiğiniz ürün hakkındaki her türlü detaylı bilgiye, ilgili ürünün sayfasında yer alan "Ürün Detay" alanlarından ulaşabilirsiniz.
Çiçek bakımı ile ilgili her türlü bilgiye Çiçek Bakımı sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
Siparişiniz ile ilgili detaylı bilgi alabilmek adına dilerseniz sitemizde yer alan sipariş takip ekranından, satıcıya sor alanına ulaşarak bayiniz ile yazılı iletişime geçebilirsiniz.
Çiçek aranjmanlarımız, sipariş üzerine taze kesme çiçeklerle hazırlanıp teslim edilmektedir. Aranjmanlarımızın ve saksı çiçeklerimizin tazeliğini korumak için gerekli bakım talimatlarına Çiçek Bakım sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
Sipariş verdikten sonra ürün hakkında daha detaylı bilgi alabilmek adına, dilerseniz sitemizde yer alan sipariş takip ekranındaki, satıcıya sor alanından teslimatı yapacak bayimiz ile yazılı iletişime geçebilirsiniz.
Ürünlerimiz günlük, siparişe özel üretilip en iyi şekilde sizlere sunulmaktadır.
Ürünlerimiz günlük, siparişe özel üretilip en iyi şekilde sizlere sunulmaktadır.
Ürün yorumları alanı; ürünü satın alan müşterilerin ilgili ürüne ilişkin olumlu ya da olumsuz değerlendirmelerinin yer aldığı, tüm kullanıcılara açık olan ve kullanıcıların ürüne ya da satıcıya ilişkin sorularına cevap bulabilecekleri ve yönlendirme alabilecekleri alandır. İlgili mevzuat uyarınca, platformumuzda yer alan ürün değerlendirmeleri ilgili ürünü satın aldığı doğrulanan kullanıcılar tarafından yapılabilmektedir. Bu kapsamda, satışı yapılan ürünlere ilişkin yorumlar aşağıdaki kriterleri sağladığı takdirde sitemizde yayınlanmaktadır:
Ürün ve ürünün özellikleriyle ilgiliyse ve gerçeği yansıtıyorsa,
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve sair mevzuata uygunsa,
Reklam, başka platformlara yönlendirme ve farklı sitelerle karşılaştırma veya diğer satıcıları kötüleyici veya haksız rekabet yaratıcı ifade içermiyorsa,
Diğer müşterilerin ya da satıcıların kişilik hakları da dahil olmak üzere herhangi bir hakkına saldırıda bulunmuyorsa,
Kişinin kendisine ya da 3. kişilere ait özel bilgilerin yer aldığı içerikler bulunmuyorsa (örneğin; üzerinde telefon numarası vb. bilgilerin yer aldığı görseller ya da fiş, fatura, teslimat fişi, barkod gibi bilgi/belgelerin yer aldığı görseller yayınlanmayacaktır),
Kamu düzenine aykırılık yaratmıyorsa,
Genel ahlak ve dürüstkük kurallarına aykırı (küfür, hakaret, tehdit, müstehcenlik vb.) içerikler, siyasi içerikler veya dini içerikler veya hukuka aykırı içerikler bulundurmuyorsa,
Sağlık beyanı (tedavi edici, metabolizmayı hızlandırır, hastalığa karşılı etkili, zayıflama garantili vb.) içeren değerlendirme bulundurmuyorsa,
Çocuk görseli içermiyorsa,
Alkol, tütün veya yasa dışı maddelere ilişkin görsel ya da beyan içermiyorsa,
Yorumların yukarıdaki kriterlere uymadığının tespit edilmesi halinde, Pastaçiçek ilgili yorumu yayından kaldırabilir ya da yayınlamayabilir. Puan, yorum ve görselinizi her zaman "Değerlendirmelerim" sayfamızdan güncelleyebilirsiniz.
Sitemizde yer alan ürünler aşağıda belirtilen genel sıralama kriterlerine göre sıralanmaktadır:
• Uygun fiyat avantajı,
• Sezona ve kampanyaya uygunluk,
• İlgili ürünün tüketiciler tarafından tercih edilme sıklığı,
• Satıcı memnuniyet oranı (iade oranı, teslimat hızı, stok adedi vb.),
• İlgili kategorilerde kampanya veya özel günler için satışa sunulan ürünler,
• Tüketici yorumları, satıcı puanı, favori sayısı.
Aynı zamanda satıcılar sitemizde yer alan ürünleri için reklam verebilmekte olup bu ürünler “Satıcının Tercihi” ibaresiyle birlikte sıralanmaktadır.
Satıcıların mevcut kategorileri içerisinde reklam vererek öne çıkarttığı ürünlerini belirtmektedir. Bu ürünler reklam açık kaldığı süre boyunca “Satıcının Seçimi” olarak özel bir etiketle öne çıkmaktadır.
Aklına takılan her konuda bize ulaşabilirsin!
Sipariş durumunu sorgulamak, şikayet iletmek ve
aklına takılan soruları sormaya başlamak için WhatsApp Yardım'dan bizimle iletişime geçebilirsin.
İptal ve İade ile ilgili merak ettiğiniz cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Kargoyla ulaştırılmayan çiçek pasta ve yenilebilir çiçek ürünleri için, "Bize Ulaşın" sayfamızdaki iletişim kanallarımızdan talebinizi iletebilirsiniz.
Satıcı tarafından hazırlanmaya başlamayan siparişlerinizi sitemizdeki Siparişlerim sayfasından iptal edebilirsiniz.
Kargoyla ulaştırılmayan çiçek pasta ve yenilebilir çiçek ürünleri için, "Bize Ulaşın" sayfamızdaki iletişim kanallarımızdan talebinizi iletebilirsiniz.
Kart ile verilen siparişlerde iade / iptal işleminizin onaylandığı gün bankanıza geri ödeme yapılır ve kartınıza yapılan iadenin dekontu mail yoluyla size iletilir. Bu dekontu içeren e-mail elinize ulaştıysa bankanıza pastacicek.com tarafından kesin olarak iade ödemesi yapılmış demektir. İade edilen ücret, bankanıza bağlı olarak 1 - 10 iş günü içerisinde kartınıza yansımaktadır.
Siparişinizi verdiğiniz gün iptal etmeniz durumunda bankanız ödeme işleminizi iptal edebilir. Bu durumda kart hareketlerinizde iade edilen tutarın gözükmemesi normaldir. Kart bakiyenizi kontrol ederek iade tutarınızın takibini yapabilirsiniz.
Ürünü kapıda iade etmeniz durumunda ürün satıcısına geri döndükten sonra siparişinizin iadesi yapılır. Ürünün kargodan geri dönme süresi tahmini 1 - 3 iş günüdür.
Sitemizden iade kodu oluşturarak gönderdiğiniz ürünlerin kargo masraflarını ödemezsiniz. İade etmek istediğiniz ürün / ürünleri, tüm aksesuarları orijinal kutusu, fatura veya irsaliyesiyle birlikte iade kodunuzun geçerli olduğu kargo firmasına ileterek ücretsiz gönderebilirsiniz (Kargo firması bilgisi iade kodu ile birlikte verilmektedir).
Bu işlem için "bize ulaşın" sayfası üzerindeki iletişim kanallarımızdan birini kullanarak talebinizi iletebilirsiniz. Fatura bilgilerinde, firma ismi ve vergi numarası yer alıyorsa iptal edeceğiniz sipariş için yasal zorunluluk olarak iade faturası kesmeniz gerekmektedir.
İptal edilen siparişler tekrar aktif hale getirilemez. Yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde tutarın tamamı, ödeme yapmış olduğunuz kartın bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır. Bu işlem taksit sayısı kadar ay süresince devam eder.
Ürün iadesinin kabulü için ürünün orijinal kutusunda, kullanılmamış veya kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir.
Kişiye özel tasarım ürünlerin, tek kullanımlık ürünlerin ve çabuk bozulan veya son kullanma tarihi geçme riski bulunan ürünlerin (pasta, cheesecake, gıda ürünleri, çiçek ürünleri vb.) iadesi kabul edilmemektedir.
Ürün veya siparişinizle alakalı herhangi bir sorun olması halinde ürünün size tesliminin ardından mevzuatta belirtilen süreler içerisinde bize şikayetinizi iletebilirsiniz. Yüksek müşteri memnuniyeti politikamız dahilinde talebinizi özenle inceleyeceğiz.
Kişiye özel tasarım ürünlerin, tek kullanımlık ürünlerin ve çabuk bozulan veya son kullanma tarihi geçme riski bulunan ürünlerin (pasta, cheesecake, gıda ürünleri, çiçek ürünleri vb.) iadesi kabul edilmemektedir.
Ürün anlaşmalı satıcımıza ulaştıktan sonra ortalama 2 iş günü içerisinde değerlendirilecek olup ücret iadesi, iadenizin onaylanması durumunda 1 - 10 iş günü içerisinde bankanıza yapılacaktır. Ücret iadeniz gerçekleştirildiğinde sms ve e-posta aracılığıyla bilgilendirileceksiniz.
Siparişlerinizin tahmini teslimat tarihi geçtiyse "WhastApp Destek" aracılığıyla siparişinizin durumu hakkında bilgi alabilir, dilerseniz iptal talep edebilirsiniz.
Aklına takılan her konuda bize ulaşabilirsin!
Sipariş durumunu sorgulamak, şikayet iletmek ve
aklına takılan soruları sormaya başlamak için WhatsApp Yardım'dan bizimle iletişime geçebilirsin.
Ödeme ve Fatura ile ilgili merak ettiğiniz cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Şirketimiz, e-arşiv uygulamasına geçtiği için siparişiniz irsaliye ile sizlere iletilir. İrsaliyeniz, siparişinizin yer aldığı paketin içinde size ulaştırılır. 7 gün içerisinde düzenlenen faturanın basılabilir görüntüsü ile imzalı UBL-TR belgesi, sipariş oluştururken verdiğiniz e-posta adresinize gönderilir. (Vergi Usul Kanunun 397. maddesi gereğince e-posta ile gönderilen bu faturaların mali değeri ve geçerliliği bulunmakta olup ayrıca kağıt fatura gönderilmesine gerek bulunmamaktadır.) Fatura gönderimi gerçekleşmediyse bize ulaşın sayfası üzerindeki iletişim kanallarımız aracılığıyla fatura talebinizi iletebilirsiniz.
Kişisel bilgilerinizin güvenliği bizim için çok önemlidir. Bu sebeple sipariş vermeye başladığınız andan, ödeme sürecinin sonuna kadar gerçeklesen tüm işlemleriniz 3. kişilerin erişimine karşı SSL sertifikası ile korunmaktadır. Ödeme esnasında kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde 3. kişiler tarafından görülememekte, Pastaçiçek tarafından kayıt edilmemektedir. Bu sertifikaya sahip olmak için çok sıkı bir güvenlik prosedüründen geçen Pastaçiçek'in güncel versiyonlu tarayıcınızda açtığınızda adres çubuğunuz, firma bilgileriyle birlikte yeşil görünür.
Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size 9 rakamdan oluşan bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse ana sayfamızdaki “Siparişlerim” bölümünden mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol etmenizi rica ederiz. Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına bakmanızı öneririz; çünkü bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi hemen oluşturamayabilir. Kartınızdan tutar tahsilatı görünüyor, fakat siparişinizi görüntüleyemiyorsanız, kredi kartınızdan tahsil edilen tutarın kontrol edilmesi için, kredi kartınızın ilk 6 ve son 4 rakamını, işlem tarihini, işlem tutarını ve banka isim bilgilerini bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızdan bize iletmenizi rica ederiz. İşlemleriniz finans bölümümüz tarafından kontrol edilerek tarafınıza sonuç bilgisi iletilecektir.
Havale işlemleri bazı tedarikçi ürünlerimizde yapılamaz. Havale seçeneği yok ise sadece kredi kartı ve banka kartı ile işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişinizi oluştururken ‘’Fatura bilgileri’’ aşamasında ‘’Fatura bilgilerimi düzenle’’ alanını seçerek ‘’Şirket adına’’ bölümünden şirket bilgilerini girebilirsiniz. Şirket adına düzenlenecek faturalar için, kurum adı, adresi, vergi dairesi ve vergi numarası bilgilerinin eksiksiz girildiğinden emin olmanızı rica ederiz. Bu konuyla ilgili değişiklik taleplerinizi faturanızın kesileceği tarihe kadar yapabileceğinizi hatırlatmak isteriz.
Değişiklik talepleriniz faturanızın kesileceği tarihe kadar yapılabilmektedir. Yanlış isme/şirketi adına kesilen faturalarda da, fatura kesildikten sonra maalesef değişiklik yapılamamaktadır.
Sipariş oluşturma aşamasında bağlantı sorunları nedeniyle kredi kartınızdan fazla tutar çekildiyse bize ulaşın sayfamızdaki iletişim kanallarımızdan bizimle iletişime geçerek sipariş numaranızı, işlem tarihini ve işlem tutarını bize iletmeniz gerekmektedir. Verdiğiniz bu bilgiler finans departmanımıza hemen iletilir ve fazla çekim tespit edilir edilmez kredi kartınıza geri ödeme yapılır.
3D Secure uygulaması alışverişin 3 boyutu olan müşteri, banka ve iş yeri arasındaki bilgi akışını, özel şifreler ve anahtarlar aracılığıyla sağlayan kimlik doğrulama sistemidir. 3D Secure şifresi kart sahibinin cep telefon numarasına SMS yoluyla gönderilen ve kart sahibi haricinde kimseyle paylaşılmayan bir bilgidir. Bu sayede 3D Secure ile yapılan işlemler bizzat kart sahibinin rızası alınarak yapılmış olarak geçer.
Bilginiz dahilinde olmayan bir harcama ve/veya işlem gerçekleşirse, bankanıza harcama itirazında bulunabilir ya da iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.
Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Dilerseniz ödemenizi kredi kartına ek olarak banka kartı ile de gerçekleştirebilirsiniz.
Türkiye dışındaki ülkelere ait kredi/banka kartları ile ödeme yaparak sipariş oluşturabilirsiniz.
Kozmetik ürünleri, gıda ürünleri ve yönetmeliğin kısıtlama getirdiği ürünler haricinde, World, Bonus, Axess, Maximum, CardFinans, BankKart ve Paraf kart ailelerine ait kredi kartlarıyla yapacağınız alışverişlerde, ödeme adımında kart bilgilerinizi girdiğinizde belirtilen adetlerde taksit imkanından faydalanabilirsiniz.
Ticari kredi kartı ile yapacağınız alışverişlerde yasal düzenleme gereği en fazla 3 taksit yapılabilmektedir.
Şubelerimiz tarafından merkezi lokasyonlara teslimatı sağlanan siparişlerde yol ücreti alınmamaktadır, diğer bölgelere teslimat sağlamak için merkeze uzaklığa bağlı olarak ek yol ücreti talep edilmektedir. Kargo ile teslimatı sağlanan ürünler için kargo ücreti talep edilmemektedir.
Kredi kartı, banka kartı aracılığıyla siparişinizin ödemesini kendiniz yapabilirsiniz.
Ayrıca bize ulaşın sayfasındaki çağrı merkezi, e-posta veya WathsApp destek kanalımızı kullanarak ödeme ile ilgili her konuda ekibimizden destek alabilirsiniz.
Aklına takılan her konuda bize ulaşabilirsin!
Sipariş durumunu sorgulamak, şikayet iletmek ve
aklına takılan soruları sormaya başlamak için WhatsApp Yardım'dan bizimle iletişime geçebilirsin.
Üyelik ile ilgili merak ettiğiniz cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Dilerseniz üye olmadan veya Facebook ile sitemize kolayca bağlanarak da Pastaçiçek'den sipariş verebilirsiniz.
Üye Girişi sayfasındaki "Şifremi Unuttum" bölümüne tıklayarak kayıtlı e-posta adresinizi ve güvenlik sorusunun yanıtını forma yazınız. Şifrenizi sıfırlama bağlantınız e-posta adresinize gönderilecektir.
Hesabım sayfası üzerinden Şifre Değiştir alanına girip işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Websitemizde ana sayfada bulunan üyelik ekranından Yeni Üyelik bölümünü doldurarak "Hesabım" bölümü içerisinde yer alan üye girişi seçeneğinden ilerleyerek üyelik işleminizi tamamlayabilirsiniz.
Üye girişi yaparak oluşturduğunuz tüm siparişleriniz hesabınıza kaydedilir.
Web sitemiz üzerinden müşteri hizmetleri kanallarımız aracılığıyla bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Silinen üyelik yeniden aktif edilemez. Üyeliğinizi silmeniz durumunda geçmiş siparişlerinize ulaşamaz, aktif siparişiniz varsa uygulama üzerinden takip edemezsiniz. Hesabınıza tanımlı olan kuponlarınız da başka hesaba devir edilemez.
Pastaçiçek olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. Şirketimizin kişisel veri işleme süreçleri hakkında detaylı bilgi almak için lütfen Kişisel Verilerin Korunması ve Gizlilik Politikası’nı inceleyiniz.
Aklına takılan her konuda bize ulaşabilirsin!
Sipariş durumunu sorgulamak, şikayet iletmek ve
aklına takılan soruları sormaya başlamak için WhatsApp Yardım'dan bizimle iletişime geçebilirsin.
Kampanya ve İndirimler ile ilgili merak ettiğiniz cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Ürününüzü sepetinize ekledikten sonra "indirim kodu kullan" bölümüne kullanacağınız indirim kodunu girerek indirimden faydalanabilirsiniz.
İndirim kodları clap haricindeki tüm kategorilerde ve 125 TL üzeri siparişlerinizde kullanılabilir.
İndirim kodları tek seferliktir. Siparişinizin iptali veya iadesinde indirim kodunuz kullanılmış sayılır.
Kampanyalarımızdan ve yeniliklerimizden e-mail ve sms yoluyla haberdar olabilirsiniz. Üye değilseniz hemen üyeliğinizi oluşturabilir; üyeyseniz hesabım sayfasında yer alan iletişim izinleri bölümünden kampanya izinlerini güncelleyebilirsiniz.
Kampanya üyeliğinizi iptal etmek için websitemize üye girişi yaptıktan sonra "Hesabım" altındaki İletişim İzinleri bölümünden izin tercihlerinizi değiştirebilir veya e-bültenlerimizin altında yer alan ''E-bülten ve kampanya duyurularımızdan haberdar olmak istemiyorsanız tıklayın.'' bölümündeki linki tıklayabilirsiniz.
İndirim kodları clap haricindeki tüm kategorilerde ve 125 TL üzeri siparişlerinizde kullanılabilir. Kullanım koşullarına uygunluğu kontrol edildikten sonra hala kodunuzu kullanamıyorsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Aklına takılan her konuda bize ulaşabilirsin!
Sipariş durumunu sorgulamak, şikayet iletmek ve
aklına takılan soruları sormaya başlamak için WhatsApp Yardım'dan bizimle iletişime geçebilirsin.
İşlem Rehberi ile ilgili merak ettiğiniz cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Yapmış olduğunuz alışverişlerde onaylamış olduğunuz Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi'ne "Hesabım" menüsü altındaki Siparişlerim sayfasından kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Eğer siparişinizi üye olmadan oluşturduysanız sitemizde bulunan "Sipariş Takip" sayfasından sipariş numaranız ve doğrulanmış e-posta adresiniz ile Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi'ne ulaşabilirsiniz.
Ayrıca, üye/üye olmadan verilmiş tüm siparişler için e-posta doğrulaması yapmış olduğunuz takdirde işleme alındığında yolladığımız e-posta içerisinden de bu bilgilere ulaşabilirsiniz.
Siparişinizi tamamlamadan önce sepetinizde ürün ekleme/çıkarma ve ödeme yönteminde değişiklik yapabilirsiniz.
Sepetinizden ürün çıkarmak için sağ üst köşede bulunan "çarpı" işaretine tıklayabilirsiniz. Yeni ürün eklemek için sitemizden seçmiş olduğunuz ürünü "Sepete Ekle" demeniz yeterlidir. "Ödeme" sayfasına yeniden gelerek istediğiniz ödeme yöntemini seçebilir ve sepetinize ait ödeme detaylarına (Kargo ücreti, Pastaçiçek kupon indirimi, kampanyalar vb.) buradan ulaşabilirsiniz. Değişikliklerinizi yaptıktan sonra alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
Yapmış olduğunuz alışveriş özetini içeren bilgilendirmemiz ödeme tamamlandıktan sonra e-posta adresinize iletilecektir. Siparişiniz hazırlanma aşamasına geçmeden önce alıcı bilgilerini, gönderim tarih ve saatini Siparişlerim bölümünden değiştirebilirsiniz.
Pastaçiçek ve tüketici arasında doğacak uyuşmazlık çıkması halinde Ticaret Bakanlığı tarafından belirtilen alt ve üst limitler doğrultusunda tüketici talepleri hakkında ilçe/il Tüketici Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
Websitemizde ana sayfada bulunan üyelik ekranından Yeni Üyelik bölümünü doldurarak "Hesabım" bölümü içerisinde yer alan üye girişi seçeneğinden ilerleyerek üyelik işleminizi tamamlayabilirsiniz.
Dilerseniz üye olmadan Pastaçiçek'den sipariş verebilirsiniz. Tüm siparişlerinizi web sitemiz üzerinden kolay ve detaylı şekilde takip edebilmeniz için üye olarak devam etmenizi öneriyoruz.
Kredi kartı, banka kartı aracılığıyla siparişinizin ödemesini kendiniz yapabilirsiniz. Ayrıca bize ulaşın sayfasındaki çağrı merkezi, e-posta veya canlı destek kanalımızı kullanarak ödeme ile ilgili her konuda ekibimizden destek alabilirsiniz.
Pastaçiçek web sitemiz üzerinden "Hesabım" bölümünden giriş yaparak Hesap Bilgilerim sayfasında kayıtlı adreslerinizde kolaylıkla değişiklik yapabilirsiniz.
Pastaçiçek web sitesi üzerinden "Hesabım" bölümüne giriş yaparak Hesap Bilgilerim sayfasından yeni adres ekleyebilir ve kayıt adresleriniz üzerinde de kolaylıkla değişiklik yapabilirsiniz.
Siparişiniz hazırlanma aşamasına geçmeden önce alıcı bilgilerini, gönderim tarih ve saatini Siparişlerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Hazırlık aşamasına geçen siparişlerinizde değişiklik yapmak istiyorsanız, bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızdan birini tercih ederek talebinizi iletebilirsiniz.
Siparişinizin durumunu websitemiz içerisinde yer alan Siparişlerim bölümünden öğrenebilirsiniz. Siparişinizin hazırlanmasından teslimatına kadar tüm aşamaları, sipariş oluştururken belirtmiş olduğunuz e-posta ve sms numarasına gelecek bilgilendirmelerden de takip edebilirsiniz. Ayrıca, siparişiniz kargo ile gönderiliyorsa kargoya verildikten sonra, Siparişlerim bölümünde yer alan kargo takip linkine tıklayarak kargo durumunu detaylı olarak görebilirsiniz.
Siparişiniz ile ilgili detaylı bilgi alabilmek adına dilerseniz sitemizde yer alan siparişlerim ekranından, Satıcıya Sor alanına ulaşarak bayiniz ile yazılı iletişime geçebilirsiniz.
Satıcı tarafından hazırlanmaya başlamayan siparişlerinizi sitemizdeki Siparişlerim sayfasından iptal edebilirsiniz.
Kargoyla ulaştırılmayan çiçek ve yenilebilir çiçek ürünleri için, Bize Ulaşın sayfamızdaki iletişim kanallarımızdan talebinizi iletebilirsiniz.
Değişiklik talepleriniz faturanızın kesileceği tarihe kadar yapılabilmektedir. Yanlış isme/şirketi adına kesilen faturalarda da, fatura kesildikten sonra maalesef değişiklik yapılamamaktadır.
Aklına takılan her konuda bize ulaşabilirsin!
Sipariş durumunu sorgulamak, şikayet iletmek ve
aklına takılan soruları sormaya başlamak için WhatsApp Yardım'dan bizimle iletişime geçebilirsin.
Kurumsal/Toplu Sipariş ile ilgili merak ettiğiniz cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Kurumsal veya toplu sipariş taleplerinizi "Kurumsal Müşterilerimiz" formunu doldurarak veya kurumsalmusteri@pastacicek.com adresine e-mail atarak kurumsal ekibimize iletebilirsiniz.
Sitemizde görüntülenen tüm ürünlerin kurumsal veya toplu siparişinde ekibimizle mail veya form üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Talep ettiğini ürünleri ve bütçenizi mail veya form üzerinden kurumsal ekibimize iletmeniz durumunda sizlere özel teklif çalışması yapılacaktır.
Kurumsal/toplu sipariş veren müşterilerimize özel indirim avantajı sunulmaktadır. Mail veya form üzerinden ilettiğiniz taleplere ilişkin çalışmalar yapılmaktadır.
Aklına takılan her konuda bize ulaşabilirsin!
Sipariş durumunu sorgulamak, şikayet iletmek ve
aklına takılan soruları sormaya başlamak için WhatsApp Yardım'dan bizimle iletişime geçebilirsin.